Przejdź do głównej zawartości

#RECENZJA BB

Dziś przedmiotem mojej recenzji będzie Gąbeczka do nakładania podkładu/ pudru w stylu BEAUTYBLENDER (czyt. BB)
Link do aukcji →  Gąbeczka do makijażu BB
Obecna cena to 2.79$ (kupowałam przez aplikację więc jest troszkę taniej). Dodam, że w znanej drogerii widziałam je za ponad 70zł.
Zamówiłam ją 31- go marca, przyszła przesyłka nierejestrowaną tuż przed świętami Wielkiej Nocy. Natomiast drugą zamówiłam 22-go kwietnia, dotarła również przesyłką nierejestrowaną w dniu 27-go maja.

OPIS PRODUKTU I MOJE SPOSTRZEŻENIA
Słynna gąbeczka BB do podkładu/ pudru w kształcie jajka przychodzi w logowanym plastikowym opakowaniu. Możecie porównać napisy na pudełku z tym z dostępnych na naszym rynku. Gąbeczka idealnie rozprowadza nam kosmetyk (podkład czy puder) nie pozostawiając żadnych smug ani plam. Można nią idealnie zrobić makijaż delikatny jak też i wyrazisty, ciemny. Tą gąbeczką nakładam podkład Max Factor, który ma delikatną, płynną konsystencję, jak też i Dermacol, który nie należy do łatwych podkładów poprzez swoją gęstość ale mimo to wychodzi idealnie. Przez kilka miesięcy leżał mi podkład kupiony na Ali, który warzył się po kilku godzinach. Nie mogłam używać go ani samego ani nakładając na niego później sypki puder. Teraz mając gąbeczkę BB dałam mu na nowo szansę i już zużywam ten podkład. Polubiliśmy się, gdyż nawet w te upały nic się nie waży, makijaż jest delikatny i subtelny.
JAK UŻYWAM gąbeczki BB? Nic prostszego, poczytaj poniżej :-)
1)  gąbeczkę BB namaczam w wodzie (zwiększa ona swoją objętość, co widać na fotkach),
2)  wyciskam nadmiar wody (nie wykręcam lecz w dłoniach ją wyciskam),
3)  nakładam na gąbeczkę BB podkład (bądź później rozświetlacz w kremie),
4)  aplikuje na skórę twarzy ruchem stemplującym tak by kosmetyk "wklepał się" w skórę,
5)  po skończonym makijażu gąbkę myję normalnym mydłem w płynie. Od czasu do czasu myje ją w płynie do naczyń, który daje lepsze efekty niż mydło i gąbeczka BB gotowa do następnej aplikcji podkładu 
W aukcji na Ali można też zamówić mydełko do mycia gąbki, takie małe okrągłe jak często w hotelach spotykamy.
PODSUMOWANIE
Wcześniej używałam tańszych zamienników z Ali, np. 4 gąbki za ok. 1.5$. Były fajne, nie powiem, że nie ;-) Natomiast w porównaniu z tą gąbeczką BB były znacznie mniejsze, twardsze, nie zwiększały swojej objętości praktycznie w ogóle. Dodatkowym atutem jest to, że zużywamy mniej podkładu niż nakładamy go palcami, więc dodatkowa oszczędność w naszej kieszeni :-)
Kolejny plus dla gąbeczki BB za to, że przy ciężkich podkładach pozostawia naturalny efekt, nie ma żadnej szpachli czy efektu maski:-)
Gąbka BB oczarowała mnie od pierwszego użycia, nieskazitelnie stapia podkład ze skórą i daje to  niesamowity efekt końcowy.
Dla mnie to totalny MastHave każdej kobiety, która używa podkładu/ pudru
Daje jej 11*/10! To taka moja różowa królowa Na zapas zamówiłam już inny kolor.

DZIEKUJĘ ZA UWAGĘ :-)

P.S. Jeśli przeczytałaś/ eś te recenzje do końca, to w ramach podziękowań zostaw jakiś komentarz :-P

Komentarze